Cercar en aquest blog

dimarts, 26 de maig del 2015

Planta d'accent

L'any passat passejant pel bosc vaig veure unes flors que em van cridar l'atenció i vaig pensar de passar-me a finals d'hivern a recollir alguna planta.

A començaments de primavera vaig anar a recollir una. La planta a crescut molt en aquests dies i ara ja ha desenvolupat tota la flor.

La idea era aprofitar-la com a planta d'accent en les exposicions dels bonsais, pro en vista de la crescuda que ha fet, crec que no podrà ser.
La planta i la flor, en el bosc no arriba als 20 centímetres, pero en el test que la tinc i les atencions de cultiu l'han fet allargar fins mes de mig metre.
Així que la tindre que deixar com una curiositat mes del viver.

La planta es aquesta de les fulles allargades, l'altra venia en el conjunt de la terra i ha sortit despres.









2 comentaris: