Cercar en aquest blog

divendres, 26 de juny del 2026

Visita del Grup de Gimnàstica d'Ogern

 Aquest dies hem tingut la agradable visita d'un grup de gimnàstica de la localitat veïna d'Ogern.

Aprofitant el final de curs d'aquesta activitat que realitzen durant tot l'any, van preveure fer una visita als vivers d'OlianaBonsai i de l'Ernest Tomás, entre altres activitats dins del mateix dia de fi de curs.


Un dia en plena onada de calor que van suportar amb fermesa, la gent del territori son molt soferts!!


El mati ha anat passant entre preguntes i explicacions, una foto per i una altra per allà.


Intentant passar el major temps possible a l'ombra, hi ha poques ombres, per cultivar els bonsais interessa a la major part d'espècies unes bones dosis de sol.





Hem tingut temps suficient per poder visitar l'altre viver del meu veí Ernest Tomás. Un entusiasta de 83 anys que te una energia de 30 i viu el bonsai amb autentica passió. Gaudeix de les visites i es desviu donant explicacions de totes les seves experiències en el bonsai






Des d'aquest blog volem donar les gracies per haver pensat en visitar els nostres vivers dins de les activitats del fi de curs del Grup de dones de gimnàstica del municipi d'Ogern.
Esperem haver estat a l'alçada de les expectatives posades en la activitat i convidar-vos a les visites que volgueu en el futur. 
També fer extensiu a tothom que llegeixi aquest post, la invitació a visitar el lloc amb l'única premissa de concertar el dia al telèfon d'aquesta pagina, adalt a la dreta.

Els vivers de bonsai segueixen el ritme de la natura i cada estació/temporada es una imatge diferent. 


Salut,
Vicenç B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada