Cercar en aquest blog

divendres, 10 de juny del 2016

Oliana Bonsai 2016

 Ja fa dies que Facebook em recordava un vídeo de fa un any, que esta publicat en la següent entrada del blog.
.

 Quan el vaig veure, vaig pensar en actualitzar-ho, de l'any passat cap aquí hi ha hagut canvis en la ubicació del arbres, els mostradors, alguns han millorat una mica, la majoria estan mes apretats, alguns ja no hi son, n'hi ha altres, al cap i a la fi res es per sempre

 Doncs be, aquests dies m'he entretingut en gravar un altre vídeo de com esta ara el viver, es una mica  mes llarg, dura el temps que dona el mòbil per fer-lo d'una sola tirada.



Penseu que la millor manera de veure'ls es directament al viver!!

Vicenç B.



2 comentaris:

  1. Hola Vicenç , tinc moltes ganes de veurel un altre vegada , espero trobat un forat per aquest estiu .
    T'avisaria amb temps per quedar , si et sembla be .

    Salutacions

    ResponElimina